Thursday, August 18, 2011

Iftar Ramadhan 1432H.. Nasi Arab @ Zam Zam, Shah Alam

salam..
bersempena bulan ramadhan
kami tukar selera pulak huhu
nak merasa makanan arab pulak
ada la 2-3 kali makan nasi arab ni
dua minggu sebelum puasa aritu aku ada gak belikan nasi arab utk makan sam-sama dengan akak aku
kali ini kami makan kat

Nasi Arab @ Zam Zam, Shah Alam

yang join buka puasa ni akak aku no 3 dgn 4 ( biasala adik beradik ramai)
actually yang belanja ni akak aku no3 ni
korang tengok la gambar2 yg sempat aku snap tyme berbuka 


 
ni ayahanda aku... lu langsi lu mati haha


3 beradik tengah gossipping


haa yang ensem ni ofkos la ku.. ni haikal anak buah aku.. fight gak maen ps pes dgn dia ni


adik aku dengan haikal dengan haziq.. 


haa ni akak aku no3.. open table noo..


ni pulak akak aku no4 dengan anaknya.. tgh pregnant tu huhu tahniah2..


zam zam alakazam


tengah makan pon sempat posing.. nampak bir halal tu?? halal ok..


ni anak buah aku ayra hadirah


terbaeekk dari ladang.. lamd kabsah dengan nasi mandy nyum nyum..


roti nan dgn salad huhu..


celebrate birthday ayra kali ke-2 dalam tempoh seminggu


dua sepupu yang tak boleh dipisahkan.. nur amani husna dengan ayra huhu..


potong jangan tak potong kak


gelas yang banyak tu gelas aku la tu haha


roti nan cecah ape ntah tapi sedap..


bir halal?? non alcohol ok..


restoran zam zam


arabic food


alhamdulilah
habis jugak makanan tu semua, takde pembaziran ok..
kepada sesiapa yang nak cuba boleh la try
ni alamatnya:

Jalan Tengku Ampuan Zabedah G 9/G, Seksyen 9, 40100 Shah Alam, Selangor

No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...