Friday, August 19, 2011

Iftar Ramadhan 1432H... Hotel Legend



salam..
Alhamdulilah hari ini hari ke 19 kita berpuasa
kali ni aku nak story about our 2nd iftar kat luar
huhuhu
kali ini akak aku yang sulong open table pulak
breaking fast kat Hotel Legend
so kat bawah ni ada la sikit gambar2 kami sedang makan


ni bapak gua with cucu bapak gua k huhu


ayahanda aku.. lu langsi.. lu punya pasal la


kakak aku yang sulung tgh suap kan anaknya..


sebelah aku tu abang ipar aku.. aku punya muka tak leh tahan itu kambing golek la


teh tarik mcm kat mamak woo


ini aku punya makanan haha
beriyani permaisuri+ayam kari+butter prawn+lamb stick+lamb curry
yang pinggan 1 lg kambing golek hahaha
habis okkk!!!



appetizer (sory eja sesedap rasa haha)


say... cheeseeee


haha amekk kauu
ni bukan aku punya

meja masih kosong lagi waktu ni sebab kami sedang memunggah makanan di buffet area hahaha


beruk bebenor muka aku ni hahaha.. sempat shopping lagi tu
dapat la kemeja pierre cardin dgn tshirt polo huhu


hotel legend tu atas the mall ni 


ni kalau korang nk google map la kan tp senang je kot nak cari tempat ni
tempat ni 1st time aku jemput si dia balik dr newcastle huhu..

apa-apa pun bersederhanalah kekita berbuka puasa ok
jangan membazir sebab mambazir amalam syaitan


No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...