Sunday, June 26, 2011

Sungguh Memotivasikan Aku

 Salam semua..
Alhamdulilah syukur kehadrat Allah kerana saya masih lagi bernafas untuk meneruskan hidup yang penuh liku dan ranjau.. tadi ketika sedang sedap melayan fb tiba2 sata tertarik dgn kata-kata seorang teman saya tentang kehilangan cintanya.. memberikan sedikit motivasi kepada saya untuk terus tabah menghadapi dugaan dan cabaran ketika ini.. dibawah ini adalah lampiran yang saya print screen kan untuk tatapan anda semua..

tiada cinta bukan bermakna kita hilang segalanya

maaf nama sahabat saya perlu di highlight kan..
tanpa keberanian mimpi tidak bermakna haha xde kaitan

No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...