Wednesday, June 29, 2011

Aksesori Impian Ketika Aku Main Rugby Dulu..

Salam Semua..
kali ni aku nk bercerita tentang sukan. sukan yang aku join dulu masa sekolah. actually dulu masa sekolah rendah aku main bola sepak sampai aku mewakili daerah hahaha.. tapi bila masuk sekolah menengah lebih cenderung nk main ragbi haha ntah tak tau kenapa mungkin sebab ragbi ni lebih taktikal or lebih gentlemen haha..

dulu student takde duit kan nk beli aksesori ragbi ni, but dulu pun pakai yang cikai2 je, aku ingat dulu but 1st aku brand topper then 2nd ambros pastu yg paling aku sayang but kronos kaler putih huhu but lagend abes, pastu ada duit sikit aku beli but adidas predator yang mcm david beckham pakai..

tapi kali ni aku nk bgtau korg semua aksesori ragbu ragbi yang paling aku admire nk pakai bila ada game2 besar haha


benda paling aku nk pakai jersey ni.. jersey MALAYSIA!!!!




2nd aku nk pakai inner canterbury ni fuhh memang terbaeklah peluh serap abes 



 pastu seluar pendek canter yang smart nk mampos ni hahaha



 but ni aku paling admire, tinggalkan adidas predator david beckham haha evan kaler pink aku tak kesah janji but ni tersarung pada kaki aku



 tak pernah lagi dapat swing bola ragbi canter ni, paling best pon dulu dapat swing bola gilbert je



dan jenama yang paling-paling aku admire untuk barangan ragbi adalah...

yeeaahhhhhhh!!!!
hajat mungkin tercapai 1 hari nanti insyaAllah.. amin..






No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...