Thursday, June 23, 2011

Antara Kad-Kad Yang Aku Pernah Bagi Kat Awek Aku..

Salam..
 Entry kali ni aku nk cerita pasal kad-kad yang pernah aku bg kat awek aku@ ex aku, evan aku dengan rela hati tak nak putus tp dia yang berkeras gak nk putus so aku tak relakan pemergian dia dari sisi aku huk2.. (ayat xleh blah) huhuhu.... ada 3 ke 4 keping kad aku pernah bg e.g kad raya, kad mintak maaf, kad birthday and kad luahan perasaan hehehe.. so kat bawah ni aku letak kan kad2 yang pernah aku bg kat awek aku @ ex aku huk2...

sampul surat.. maaf nama terpaksa di highlight kan hehe

kad raya

from: ABANG

Harapan bla bla bla

happy belated birthday actually, i'm sorry my dear

sumting bla bla bla

i will always L.O.V.E you

salam sayang: ABANG




No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...