Friday, May 20, 2011

11 Tahun Dikau Pergi Tinggalkan Kami..

Salam..
Alhamdulilah syukur kepada Allah S.W.T dengan kehendaknya aku dapat bernafas hingga ke saat ini.. rindu tidak terhingga aku pada awah mak. tika solat jumaat td terdetik du hati hari ini 20/5/2011 tarikh keramat bagi kami sekeluarga apabila mak pergi menghadap Illahi 11 tahun yang lalu. pemergiaannya meninggalkan kesan yang mendalam terhadap kami. genap 11 tahun mak pergi tetapi kelibatnya masih ke hari ini. redha dengan pemergiaannya, jangan tangisi kehilangannya tetapi iringkan dengan doa dan fatihah yang tidak putus-putus.. kehilangannya mengajar aku hidup berdikari, berdikari tanpa mak yang tersayang.. aku gagahkan jua menghadap hari-hari yang mendatang tanpamu..

kak.chem, mak, hawa, kak ucu dan saya.. di teluk chempedak
ini semua anak-anak mak bersama cucu-cucu mak kecuali yang botak baju oren tu hehe
semoga roh arwah mak dicucuri rahmat dan berada dalam golongan orang yang beriman... menanti di pintu syurga menunggu kita semua bertemu insyaallah.. al-fatihah..

No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...