Friday, September 20, 2013

Keboringan..

Bila lepak sorang2 ni mudah untuk kita muhasabah diri sendiri kan. Tak banyak nak kongsi sebenarnya dan tak tau nak kongsi ape haha. Hidup umpama roda tikanya kita berada diatas dan ada kalanya kita berada dibawah. Sebelum kita berasa dibawah perlu lah sentiasa beringat apabila berada diatas. Apa yang aku mengarut pun aku tak tau.
Kadangkala jangan merasakan diri kita sentiasa perlu dihormati, kita perlu menghormati diri sendiri jika mahu org lain menghormati kita. Jangan rasa besar kepala atau tidak boleh disentuh atau ditegur. Apa yang aku mengarut ni haha. Ni tiada kaitan antara yang masih hidup atau sudah meninggal dunia.
Macam2 ragam manusia kita boleh lihat terutamanya disekeliling kita. Ada yang suka meraih simpati, ada yang tergedik2, ada yang macam2 lagi lah hahaha.
Tapi itu lumrah kehidupan

No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...