Saturday, June 8, 2013

VIVA

Dah lama tak update blog.. Tekanan kerja yang semakin menimbun tu yang buat aku takde masa.. Banyak suka duka semester ni.. Dari yang best sampai la yang tak best..
Tapi ni aku nak cerita pasal viva aku 4/6/2013 yang lepas.. Session aku tu rasanya paling hot dan paling kejam. Panel tough belaka.. Prof Rosli, Dr.Hidayah dengan Ir Dr Zaman.. 5 org yg present semua kena pancung haha..
Pedih wooo... Tapi takpe.. Itu adalah sesi yang berkualiti, sesi brainwash untuk fresh graduate macam kami..
Gambar bawah ni dak sesi selepas kami.. Dorang dpt panel best lagi friendly gitu.. Lepas ni kalau nak sambung master kena la prepare viva yg lagi bagus. Kena ada backup fakta yang boleh menyakinkan barisan panel. English kena tiptop.
Ada 1 benda aku nak tambah. Paper Advance Highway mostly boleh jawab tp question no1 tu macam nak kena kn student. Dah la dalam silibus takde dan tak diajar tapi masuk dalam paper final. Kepada lecture part A, anda memang terbaek. Jasamu dikenang budimu dijunjung. Ok nak sambung buat projek R.C II..

Adios.... ASSALAM..

No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...