Friday, February 8, 2013

V.P.R.U.C


viper kepada phoenix??
penubuhan group atau club rugby ni merujuk kepada gabungan bekas-bekas pelajar atau lebih tepat lagi bekas pemain rugby SEKOLAH MENENGAH CLIFFORD KUALA LIPIS
tolong jangan rasa diri anda seorang STAR atau bagus sangat untuk menukar nama club sesuka hati, btw dalam rugby takde pun STAR ok!!
siapakah anda untuk membuat keputusan??
kalau nak publisiti murahan pun pls la bukak group atau club lain
mostly member dalam club tu adalah EX-CLIFFORDIAN
aku bercakap ni diatas kapasiti player yg pernah bg CUP kat sekolah
jangan ambil jalan pintas dengan cara ko buat ni
aku tak setuju sangat


'viper' ni dah lama dah senior2 aku bg nama kat team 




ni logo dan nama baru

tolong jg maruah rugby clifford
respect pada senior2 anda yang menaikkan nama rugby sekolah

salam rugby
num8er 2003-2004



No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...