Thursday, February 16, 2012

Laluan Pejalan Kaki dan Jambatan FKA-KTHO


Syukur ke hadrat ilahi, berkat perjuangan dan tuntutan akan jambatan fka-ktho kepada pihak utm agak sekian lama akhirnya telah terlaksana jua. terima kasih kepada pentadbiran kolej ktho, barisan mafan ktho, mantan-mantan MPM, barisan JKM ktho dan PEKA FKA yang tidak putus-putus memperjuangkan akan isu ini sejak sekian lama demi kepentingan warga ktho khususnya dan utm amnya..:-)

ayat kat atas ni aku copy paste je huhu
teruja tak??
hahaha actually ni adalah projek last aku tyme pegang jawatan dlm PEKA
jambatan FKA ke KTHO cum Arked Meranti
adanya jambatan ni adalah memudahkan student2 KTHO untuk pergi ke fakulti
aku tak sangka benda ni direalitikan 
sebab sebelum ni banyak sangat bantahan2 yang dibuat atau tidak diluluskan
Alhamdulillah jambatan ini dibina..
byk pahit manis
start dari design di reject mentah2 oleh Ir Salleh Yassin
then macam2 gerakan bawah tanah yang nak bina jambatan ni.. 
tp semua pelan ni kene la realistik
budget awal yang kami terima dlm range Rm10K
tp agaknya Harta Bina up lg sikit kot
tu yg dapat buat pedestrian walk sekali
haa ni aku nk tunjuk beberapa gambar 

tempat ni aritu aku g la survey2
erosion la tebing belah sini..

haa tu kan nampak tak??

tak sangka pulak aku dorang luluskan sampai buat pedestrian walk ni huhu

siap ada wakaf lagi tu
kolej laen ada??
hahahaha

port jogging dgn port dating pun ok gak ni hahaha

btw tahniah kepada pemimpin2 pelajar yang berjuang untuk mendapatkan kemudahan ni
evan makan bertahun2 lama nya untuk realisasikan impian ni kan

No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...