Sunday, February 12, 2012

KKHH..

semalam 11/022/2012 tv3 ada siarkan cerita ni
aku layan la lgpun cite ni best kn..
sebenarnya kan..
aku suka tgk kajol ni..
mirip seseorang la.. (korang leh predict sendiri la kan)
tacing la sekejap kan hahaha
kajol ni sweet..
itam manis kalau org2 melayu ckp kan


sweet & sour kan hahaha..
btw taste aku mcm ni kot..
tp aku xtolak la klo jodoh aku berupa mcm mane pon..
sb sejak dr sekolah, gurl2 yg aku minat sume jenis2 gini



hehe comel kan..

last2 dorang bersama jugak..
happy ending..


No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...