Saturday, January 22, 2011

salam...

Alhamdulilah...
 bersyukur kehadrat Illahi kerana memberi saya kekuatan untuk meneruskan kehidupan yang semakin mencabar bagi saya.. diberi peluang untuk bernafas di muka bumi Nya ini menerbitkan sesuatu keinsafan yang tidak terhingga.. dalam mengharungi hari-hari yg penuh ranjau duri akhirnya saya mengalah... mengalah bukan erti tunduk tetapi ia memberi kekuatan kepada saya meneruskan agenda yg terhalang.. untuk tatapan semua ini dalah blog kedua saya.. mengunakan tajuk yang sama, perjuangan yang sama dan kukekuatan yg luar biasa... blog saya terdahulu ditutup disebabkan hak nama seseorg yg tidak bersetuju namanya digunakan, alasannya tidak mahu menunjuk2 dlm dunia maya ini walhal jika dilihat pada laman sosialnya penuh dgn gambar yg menunjuk2..

legasi blog ini akan diperkukuhkan lagi.. alhamdulilah blog yang baru telah tercipta dengan menggunakan nama mhms8@blogspot.com.. insyaAllah blog ini masih lagi 'under construction' tetapi saya berjanji akan melakukan 'finishing' secepat mungkin... salam

No comments:

Post a Comment

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...