Saturday, January 22, 2011

kenapa saya suka no 8...

salam...

kenapa saya suka no 8?? hehehe saya suka no 8.. semua org tanya kenapa saya obses dgn no 8.. nk dijadikan cerita sebenarnya dulu masa saya aktif bersukan, jersi saya no 8!! mungkin ada pemain ragby sudah tau no 8 itu apa, sebenarnya no 8 dlm permainan ragby adalah 1 posisi penting dalam pasukan.. mcm main bola, pemain memakai jersi no 9 adalah ayam tambatan pasukan, mcm ragby jugak TAPI dalam ragby takde STAR!! apa itu STAR?? star ni kan bintang huhuhu... ragby mementingkan team spirit!!

so masa saya dlm posisi no 8 ni saya glamor la kn huhu ( masuk bakul angkat sendiri ) sampai satu keadaan tu jenama no 8 tiba2 jd terkenal huhuu... dulu kan tyme sekolah, kelab usahawan ada buat request kn sumting like jual gula2 or buat, so ada skali tu saya request coklat kat seorang awek ni guna signature no8 huhuhu... bila awek tu dapat coklat tu dia tanya sape kenal no8 hahahaha terkantoi di situ bila si pami ( bestfriend masa ponteng solat maghrib ) bocorkan rahsia huhuhu...

apa lagi ek nak story.. itu je la kot... sebenarnya cerita ni tribute untuk Viper rugby club huhuhu... untuk pemain2 rugby sekolah clifford huhuhu

model sukan
tinggi 171cm, berat 69kg huhu
juara pahang 2004. masa ni dah gemuk banyak huk3

sebenarnya aku stop bersukan ni sebab dah banyak kali injured kat tempat sama so aku amik keputusan untuk retired.. dah bape banyak botol spray aku spray kat lutut and ankle aku ni huk3...

4 comments:

Tok Gajah..

Daisypath Friendship tickers

sesi Q&A..

Get widget here

Langsung Atau Tidak Langsung...

Segala nukilan di dalam blog ini adalah milik penuh empunya blog..

Dan saya akui ada juga copy paste dari blog-blog yang lain.. kisah-kisah disini bukanlah luahan rasa empunya blog tetapi hanya sekadar berkongsi rasa..

Kadang-kadang takut disalah erti..
segala kemusykilan boleh email saya

mohdhaniffmohdsani@gmail.com
Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...